קידום אתרים אורגני
קידום אורגני
פעמים רבות אני נשאלת האם קידום אתרים אורגני רלבנטי כאשר כל כך קשה להתברג במקומות הראשונים בטח כשמדובר בעסקים חדשים. יתר על כן, שחקן מרכזי כמו פייסבוק שלא היה רלבנטי לעסקים לפני כעשור מהווה ערוץ שמאפשר לעסקים לגדול גם ללא תלות במנועי חיפוש.
יחד עם זאת, קידום אורגני לעסק הוא חשוב כל עוד אנשים מבצעים חיפושים בגוגל וכל עוד עשר התוצאות הראשונות הן לא תוצאות שרירותיות.
קידום אתרים הוא האופציה הטובה והמשתלמת ביותר לטווח ארוך. יחד עם זאת, זה אחד התחומים שהכי השתנו בשנים האחרונות כך שחלק משיטות הקידום שהיו רלבנטיות בעבר לא רק שלא מועילות, הן אף עלולות להזיק לדירוגי האתר.
מה רלבנטי היום?
אפשר לומר באופן גס כי בניגוד לעבר מה שרלבנטי היום יהיה רלבנטי גם בעתיד מאחר וכל מה שקשור לשיטות שהספימו (ספאם) את הרשת איבדו מכוחן. מה שרלבנטי היום הוא מה שטוב לגולש ולחווית המשתמש שלו. זו נקודת המוצא ומשם נגזרים המאפיינים של קידום טוב ואיכותי.

על התהליך
קידום אתרים זה תהליך מתמשך מאחר ותמיד נרצה להתברג בעוד ביטויים רלבנטים לעסק שלנו ולהגדיל את התנועה האורגנית שמגיעה ממנועי חיפוש. את ההשפעה המיטיבה של הקידום לא תמיד ניתן למדוד באופן מיידי (לפחות לא בתחומים מאוד תחרותיים) אך ניתן להגיד שתנועה אורגנית היא האיכותית ביותר והממירה ביותר. בסופו של יום כאשר עלויות המדיה עולות והתחרות גדלה נצטרך להסתמך גם על תנועה חינמית שאינה ממומנת.
יתרונות של קידום אורגני:
- הרוב מתעלם מהמודעות הממומנות ולוחץ על התוצאות האורגניות
- לא משלמים על כל הקלקה ולא נתונים להשפעות של עליית מחירי המדיה
- התוצאות האורגניות נתפסות אמינות יותר, עסקים שמופעים בביטויים הראשונים נתפסים כאוטוריטות בתחומם
מה כולל השירות
נכסים דיגיטלים
נכסים דיגטילים טובים כאשר במרכז אתר טוב. אתר שמותאם לרוח הטכנולוגית הנושבת על היבטיה השונים: עיצוב רספונסיבי, דהיינו, מותאם לכל גדלי המסכים השונים(דסקטופ, מובייל טאבלט וכולי),
נגישות אתר
יצירת חווית משתמש טובה המתאפינת בטעינה מהירה, עיצוב מודרני, התייחסות לחוקי נגישות אתרים לאוכלוסיות מוגבלות, איפיון וארכיטקטורה נכונה שמאפשרים לגולש/ת לקבל את המידע שהוא/היא זקוקים לה תוך מינמום הקלקות באתר.
בניית קישורים
קישורים לבנים: קישורים ממדיוות חברתיות וקישורים הנוצרים באופן טבעי משיתופים של התוכן שלכם, קישורים אמיתיים למחצה (כאלו שהמניפולציה שלהן נראית טבעית כלומר מאתרים אמיתיים בתחום שלכם), אינקדסים רלבנטים וחזקים הן כלליים והן נישתיים שרלבנטים לתחום העיסוק שלכם.
בניה וחיזוק המותג
יצירת אוטריטות וחיזוק השיח אודות המותג
תנועה ממדיות חברתיות
תנועה אורגנית שמגיעה ממדיות חברתיות שונות כגון פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכולי. כמו כן, יש שטעוענים שגם תנועה ממומנת מאווטבריין, פייסבוק, אדוורדס עשויה לעזור בקידום.
תוכן דינאמי שמתעדכן תכופות
תוכן בעל ערך מוסף שמתעדכן