צרו קשר להצעת מחיר או התקשרו 0546114811
דפי נחיתה ממירים לאספקת פניות שוטפת

דפי נחיתה או דפי המרה הם דפים ממוקדים שמטרתם לגרום לגולשים לבצע פעולה מסויימת אותה הגדרנו. בניית הדף על המבנה, העיצוב והתוכן צריכה לשרת מטרה זו, לגרום לגולש לבצע את הפעולה שהגדרנו (שליחת טופס, רכישה, חיוג וכולי)
נמצא כי כאשר מציגים לגולש כמה שירותים/ אפשרויות, הגולש ימנע מלבחור .
לכן רצוי שדפי הנחיתה יהיו ממוקדים ויעסקו בשירות/נושא/מוצר מסויים ויפנו לקהל יעד מוגדר ( a user can only be sold once)
בדרך כלל התנועה שתגיע לדף תהיה באמצעות קמפיינים ממומנים או רשימות התפוצה שלנו ולא דרך חיפושים במנועי חיפוש.
טעויות נפוצות בבנית דפי נחיתה:
*מסר כללי ומעורפל
*התייחסות לכמה קהלי יעד
*הצגה של כמה שירותים
*תיאור השירות/המוצר (תיאור המוצר) מבלי לשים דגש על הערך המוסף שהגולש מקבל
*חוסר הבנה של המוטיבציה של הלקוח
*אין הנעה לפעולה – הגולש לא מתבקש לבצע פעולה מסויימת
המפתח להצלחה של דף נחיתה הוא היכולת שלכם להבין את הצורך/הכאב של קהל היעד שלכם. הקהל רוצה לדעת מה יוצא לו מלהשאיר את פרטיו . ככל שהערך המוסף שהוא מקבל מהשירותים שלכם יהיה ברור ומפורט יותר כך הוא יבצע את מה שאתם מבקשים בפחות התנגדויות.
בו האלמנטים השונים בעמוד בהתאם לקו העיצובי של בית העסק'
איפיון האתר לאחר הבנת הצרכים של בית העסק
דפי נחיתה ממירים לאספקת פניות שוטפת