הכלי של פייסבוק ש90% מהמשווקים לא עושים בו שימוש


"הפרסום בפייסבוק לא עובד"
"הפרסום בפייסבוק כבר לא משתלם יותר"
"פעם הפרסום בפייסבוק עבד"
"הלידים בפייסבוק כבר לא משתלמים…"
למה אתם חייבים להשתמש בפיקסל?
שכחו מעידן הטרגוטים הנפוצים והבלתי מדויקים. פיקסל מאפשר ללכם לבנות אסטרטגיית שיווק מפוקסת, לעקוב במדויק אחרי המרות , ולייצר קמפיינים רווחים לאורך זמן. לא צריך להיות מתכנת או בעל ידע טכנולוגי גבוה מהממוצע כדי לעשות בו שימוש. האמת היא שאם אתם יודע לעשות "קופי פייסט", יש לכם את כל הידע הטכני הדרוש כדי להשתמש בפיקסל.

ה-פ-י-ק-ס-ל
אם עד היום רק שמעתם עליו, או ניסיתם להשתמש בו ולא כל כך הבנתם איך, הגעתם למקום הנכון! הכנתי עבורכם קורס אונליין ממוקד: לא רק שתבינו בדיוק מה זה פיקסל פייסבוק, אלא תוכלו להשתמש בו נכון, ולעבוד איתו בקלות כדי למקסם את השורה התחתונה של העסק שלכם

דמיינו לעצמכם
מה אם הייתה דרך "לשחק עם פייסבוק" את המשחק של "חם-קר"? להגיד לפייסבוק מתי הוא מתקרר (מתרחק מהמטרה שלנו) ועליו לחשב מסלול מחדש, ומתי הוא מתחמם (מתקרב לקהל שאנחנו מחפשים), ושהוא צריך להתמקד בכיוון הזה?
נכון שבדרך הזו, היה לכם הרבה יותר קל להגיע למודעה מנצחת?
בדרך הזו, הייתם משיגים תוצאות הרבה יותר מהר, נכון?
מוכנים למדוד את השפעת והצלחת המודעות שלך?
אז אם גם אתם רוצים לייצר דרך פייסבוק קמפיינים אפקטיביים, כאלה שיכולים להצמיח את העסק שלכם, וכאלה שיאפשרו לכם לדעת, להבין ולנתח מה עובד ומה לא, איך משפרים את מה שלא עובד ואיך מעצימים את מה שכן – לחצו על הכפתור וקבלו גישה מיידית לקורס.